O.K.K. - Westkapelle

Muziekvereniging OKK werd opgericht op 26 november 1908 als fanfare, in 1971 werd de overstap gemaakt naar brassband.

OKK heeft op dit moment + 40 actieve leden. De vereniging bestaat op dit moment uit een brassband onder leiding van Cora Dellebeke, een drumband onder leiding van Leo Alewijnse en een looporkest. De brassband en de drumband repeteren beiden op dinsdagavond vanaf 19.30 uur in verenigingsgebouw “Westkapelle Herrijst”.

De Brassband is het hoofdonderdeel van OKK en verzorgt per jaar 5 à 6 concerten.  Tevens levert de vereniging muzikale bijdragen aan diverse gebeurtenissen in het dorp, zoals de jaarlijkse herdenking van oorlogsslachtoffers, sportevenementen, koningsdag en de intocht van Sinterklaas.

In de vereniging staat het plezier voorop, maar het is uiteraard wel de bedoeling de muziek zo goed en mooi mogelijk uit te voeren.